-
30 éve Fehérváron
Harminc évvel ezelőtt, 1994-ben érkezett a városba az Emerson globális technológiai és szoftver vállalat azzal a céllal, hogy kibővítse gyártókapacitását a régióban. A kerek évforduló alkalmából az Emerson telephelyén köszöntötték a vállalat dolgozóit, valamint avattak fel a főbejárat előtt egy erre az alkalomra készült alkotást.
2024.05.15. -
Légiipari Napok Börgöndön
Kedden és szerdán a Börgöndi Repülőtéren rendezik meg a Légiipari Szakmai Napokat. Itt a pályaválasztás előtt álló diákok megismerkedhetnek a légiipari köthető hivatásokkal, előadásokat hallgathatnak és akár a szimulátorokat is kipróbálhatják.
2024.05.14. -
VIDEOTON üzleti fórum
Hagyomány, hogy évente üzleti fórumot szervez a VIDEOTON Holding, melyet ezúttal Kihívások és lehetőségek – 5 év múlva a világ…? címmel rendeztek. Fejér vármegye legjelentősebb cégeinek képviselői beszélgettek a globális és az európai gazdaság elmúlt időszakáról, kilátásairól. Szó volt az energiaválságról, az autóipar jövőjéről, a klímaváltozásról, illetve az infláció várható alakulásáról, hatásairól.
2024.05.14. -
Gazdaságtudományi fórum
Az Óbudai Egyetem Keleti Károly Gazdaságtudományi Kar és a székesfehérvári, környékbeli gazdasági szereplők képviselői egy szakmai fórum keretében találkoztak csütörtökön a campuson. A cél az volt, hogy megmutassák azokat a lehetőségeket, amelyeket a felsőoktatási intézmény újabb székesfehérvári kara nyújt a cégek számára.
2024.05.09.
Az Aldi megvásárolta az Alföldi Tej Kokárdás márkáját
Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. megvásárolta az Alföldi Tej Kft. Kokárdás márkáját, így hazai története során először szerez tulajdonjogot egy magyar brandben - jelentették be pénteken, székesfehérvári sajtótájékoztatójukon.
2018.02.16. 11:14 |
Az utóbbi időben a bolthálózat televíziós reklámjában is feltűnt a fehérvári tejüzem.
Bernhard Haider, az Aldi Magyarország ügyvezető igazgatója emlékeztetett arra, hogy az Alföldivel 2015-ben jöttek ki kizárólag magyar tejtermelőktől származó tejből a magyar fogyasztói igényekhez alakított Kokárdás termékekkel. A márkanév alatt 12 terméket kínálnak, de szeretnék tovább bővíteni a kínálatot - tette hozzá.
Kérdésre elmondta: olyan termékek is bekerülhetnek a körbe, amiket az Alföldi nem tud gyártani, de más gyártók képesek az elvárt színvonalat teljesíteni.
Mélykuti Tibor, az Alföldi Tej ügyvezető igazgatója közölte, hogy tíz éve dolgoznak együtt az Aldival, s mára stratégiai partnerek lettek.