A kedvezőtlen időjárási helyzet országosan több ponton, szórványosan jelentkező áramszünetet okozott, az ügyfeleink több helyen kiesést tapasztalhattak a mobil-és vezetékes szolgáltatásokban. A Telekom szakemberei mindent megtesznek azért, hogy a szolgáltatást mindenhol a lehető leghamarabb helyreállítsák.
Tudjuk, hogy extrém helyzetben több mobilinternetre lehet szükség, ezért mobil szolgáltatással rendelkező ügyfeleink (havi díjas lakossági, üzleti, flottás és feltöltőkártyás ügyfeleink) számára díjmentesen adunk 15 GB adatot, amely
-
a Telekom alkalmazásban a "Kiegészítő szolgáltatások" kategóriában,
-
a Telekom fiókban a „Belföldi és EU-s netbővítők” alatt a „Nem korlátlan netbővítők” kategóriában, valamint
-
a 1414 számra küldött +15GB7NAPRA SMS-kóddal (havi díjas lakossági, üzleti, flottás ügyfeleink számára)
aktiválható augusztus 9. és 13. között.
Az extra adatot ügyfeleink a Telekom belföldi hálózatán és EU-n belül használhatják fel, 7 napon belül.
Lakossági flotta ügyfeleinknek várhatóan 2023. augusztus 10-én jelenik meg a Telekom alkalmazásban és a Telekom fiókban az aktiválási lehetőség. (Természetesen ők is az aktiválástól számított 7 napig tudják felhasználni az adatmennyiséget.)
Üzleti ügyfelek részére az Üzleti Önkiszolgáló portálon is aktiválható a szolgáltatás.
Az érintett vezetékes lakossági vagy üzleti szolgáltatással rendelkező előfizetőinknek a kedvezmények nélküli díjcsomag alap havi díjából 1 nap számlakedvezményt adunk, amelyet a szeptemberben kiállított számlában érvényesítünk.
Hozzászólások