Anker Soundcore Motion+ (Renewed)

Anker Soundcore Motion+ (Renewed)

30 € +5,50 €60 €-50%
Egyedi kupon
Soundcore
Műszaki cikkek
72
Irány az akció
Felújított Motion+  30€-ért. Kuponhoz regisztrálni és ki kell tölteni pár személyes adatot.eu.soundcore.com
Nálam szállítással 34€ lett.
+5% kedvezmény már nem működik ,így 35.5€ szállítással.

Lépésről lépésre:
  1. Klikk az akció linkjére!
  2. Jobb felül az emberke ikonra bökj majd Sign up -ot válaszd!
  3. Felugró ablakba írd be az e-mail címed, első checkboxot pipáld be, majd nyomj a Register gombra!
  4. Az e-mailed már meg is jött a "Verify your email address" című levél, amire rá kell bökni.
  5. Ha felugró böngésző ablakban az e-mail címed kéri, akkor bökj rá újra az e-mailben található linkre!
  6. Irány a profilod, ahol meg kell adnod pár adatot, majd Save. Ha ez sikerült, akkor elvileg lesz 100 kredited.
  7. Hozd be ezt oldalt, görizz le az a Motion+ -ig és az alatta lévő Redeem gombra kattints, majd Confirm. Így a most szerzett 100 kreditet eltapsolva kapunk egy kupont, ami felére fogja csökkenteni az árát a hangszórónak. Másold ki valahova!
  8. Irány újra az akció linkje! Ott kattints a Buy Now gombra!
  9. Discount code or gift card -hoz írd be a kapott AKMXXXXXX kupont, hogy 28,5 € -s árat kapj!
  10. Töltsd ki az adatokat és rendeld meg a terméket! Szállítással együtt így a végösszeg 34 € lesz.
Termék/promóció leírása

Ezek is érdekelhetnek

Hozzászólások

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned!

4 hónapja
Az enyém végre úton.
a 3. érdeklődő emailem után kiválasztottak elégedettségi kérdőívre, amire megkérdeztem válaszban, hogy ez valami vicc, vagy mégis mi a f*szt gondoltak így 1 hónap késéssel, milyen pontot fogok adni, 2 napra rá feladták
👍 2
#73
Zso
válasza erre:
4 hónapja
Menő! 

Készlet van, csak drágább. 😅
Utoljára módosítva: 4 hónapja
😢 1
#72
RozvM
válasza erre:
4 hónapja
Közben amúgy nekem is megérkezett, csak késleltettem a szállítást, mivel az eredeti időpontban nem voltam otthon.
Jól szól, valami változást tényleg mintha érzékelnék egyedi EQ-val, szerintem nincs elég érzékeny hallásom hozzá. 😅
Ami kicsit meglepett, hogy mennyire fogja a szennyeződést, főleg fény felé fordítva látszódik. Egyébként egyedül a talpakon láttam használati nyomokat, egyébként érintetlennek látszik a termék.

Viszont le a kalappal az ügyfélszolgálat előtt, jól kezelték a szituációt és még utólag is megkérdezték, hogy rendben van-e a termék.

Ja és újra van készlet amúgy.
4 hónapja
Most hozta a futár. Türelem Motion+-t terem :D. Ennyit amúgy tényleg nagyon megért.
❤️ 1
#70
Peti
válasza erre:
4 hónapja
Azért mert két különböző verziójut kaptál: 

Please check the serial number and firmware version of your Motion+ speaker. For older versions, the seventh digit of the serial number is 0 or 1, and the firmware version is 45.49 and below. For newer versions, the seventh digit of the serial number is 2 or 3, and the firmware version is 73.75 and above.
4 hónapja
Ma kaptam meg a hangszórót. Párosítani nem tudom a másikkal. 
#68
Zso
válasza erre:
4 hónapja
Hátha kettőt kapsz a végén 🤣.
4 hónapja
Thank you for your inquiry regarding the shipment of your order.

We sincerely apologize for the delay in the shipment of your order. Typically, once an order is uploaded and stock is available, it is automatically dispatched. However, your order is being fulfilled by a third-party warehouse, specifically Amazon's warehouse. Due to their current high volume of orders, there has been an unexpected delay in processing your shipment.

We regret to inform you that we are unable to expedite the order process directly. However, we have attempted to re-upload your order to the warehouse system in hopes of accelerating the shipment.

We deeply regret any inconvenience this delay may have caused and appreciate your understanding and patience in this matter.

Thank you for your understanding and support.

Best regards,
#66
RozvM
4 hónapja
Dear RozvM,

Thank you so much for reaching out to us!

I'm so sorry for your wait.

Due to overwhelming demands, orders may be delyed for a few days in shipping. Currently, we rely on third-party warehouses for organizing our logistics.

I wanted to let you know that the situation you've encountered is quite rare, and I have already relayed your concerns to the relevant team members. We are hopeful that this feedback will contribute to enhancing the efficiency of our logistics, thereby minimizing any such delays in the future. Please accept our sincerest apologies once again!

I have taken the liberty of reviewing your order in our system and am delighted to inform you that your order has been successfully processed into our warehouse.

It is currently awaiting packaging and we anticipate that it will be shipped within the next 1-2 days.

Rest assured, we will promptly update you with the tracking information once your order is on its way.

We truly appreciate your patience and understanding throughout this process. To enhance your service experience, we are prepared to issue a 10% refund to your original paymentaccount. May we kindly ask if you would be willing to accept this offer?

Wishing you a wonderful and joyful day ahead!
👍 3
#65
Zso
válasza erre:
4 hónapja
Az finom. :( Max. ha PP-vel fizettél, akkor ott tudod visszakérni a pénzt, ők egész biztosan hatékonyak lesznek.
4 hónapja
Ha 2 hétig fel sem tudják adni ott már valami gáz van.
Az első emailemre nagyon gyorsan válaszolt a support, miután meg kérte volna az invoice-t, amit nem kaptam meg, azóta síri csend. Egyébként sem értem, hogy miért nem tudják a rendelési számmal nyomon követni a rendelést, elég vicces.
Ráadásul cancelelni sem engedi a rendelést, ezt írja:
"Due to network issues, we are unable to cancel your order at this time."
4 hónapja
Pont így jártam én is a support invoice-t kér, miközben a kifizetett termékre nem állítottak ki és nem küldtek invoice-t. Azóta csend. Ilyet még nem tapasztaltam...
#62
Jojo
4 hónapja
Akkor ezek szerint akkor lesz számla, ha kézbesítettre tették a rendelést :/
👍 1
#61
RozvM
válasza erre:
4 hónapja
👍 1
#60
Jojo
4 hónapja
Soundcore -> orders -> details

és itt a rendelésen belül a a download invoice gomb
Utoljára módosítva: 4 hónapja
válasza erre:
4 hónapja
Itt nem is nézelődtem,  de nincs invoce itt sem. Details gombra kattintva van Order number copy, contact us meg cancel order gomb. Számla valszeg csak azután lesz, hogy elküldték a cuccot.
Utoljára módosítva: 4 hónapja
😢 1
#58
Jojo
válasza erre:
4 hónapja
Mert megsértődött 😋
#57
RozvM
válasza erre:
4 hónapja
Ezek szerint nem csak én járok ebben a cipőben, szintén negyedike óta semmi frissítés. Tetszik, hogy GYIK helyett live chat funkció van, a "Can I talk to a real agent?" kérdésre semmilyen választ nem kaptam a VOC AI-tól. 🤣
👍 1
#56
Jojo
válasza erre:
4 hónapja
Az invoice ott van a profilodban a rendelések alatt
4 hónapja
Még mindig semmi. Írtam az ügyfélszolgálatnak az order numbert is megadva, erre visszaírtak, hogy küldjem el az invoice-t amit a rendeléshez kaptam. Kár, hogy nem kaptam ilyet....
Utoljára módosítva: 4 hónapja
😮 1

Az oldalainkra beküldött információk csak tájékoztató jellegűek, melyek tartalmazhatnak téves információkat. Az esetleges hibákért, elírásokért az Ármegosztó nem felel.
A hozzászólások tartalmáért az oldal üzemeltetője nem vállal felelősséget.

Támogass minket!
Szeretnél hozzájárulni az Ármegosztóhoz? Nagyszerű hírünk van! Ha a fenti linken keresztül vásárolsz, akkor te ugyan ugyanannyit fizetsz mintha máshonnan érkeznél az oldalra, de mi jutalékot kaphatunk, ami segíti oldalunk fenntartását és fejlesztését. Ha máshogy is szeretnél támogatni minket, akkor csatlakozz hozzánk a Patreonon és működtessük együtt Magyarország egyetlen közösségi akciómegosztó oldalát!
Támogatom az oldalt!