Ugyanolyan gyorsan, mint a kolibri szárnyai, a Bluebird márkanevet kora tavasszal fogadták el, és a következő januárban mutatták be a világnak. Kezdetben több mint 200 puzzle-t tettek közzé, köztük sok olyan képet amelyet olyan szeretett művészek készítettek, mint Dominic Davison, Aimee Stewart, Ciro Marchetti, Steve Crisp vagy David Galchutt, Jenny Newland és Nicky Boehme.
A márkaalkotás mögött meghúzódó három célkitűzés a következő volt:
- Gyártási minőség: alkatrészvastagság, nyomtatási és vágástechnika
- Képminőség: a világ legnagyobb engedélyező ügynökségeivel dolgozunk együtt
- Megfizethető árak: minél több ember élvezhesse a puzzle-okat
Az 500 darabból álló puzzle-ból kiindulva a kínálat magában foglalja a nagy puzzle-okat is 4000 és 6000 darabbal - és természetesen a klasszikus méreteket 1000 - 1500 - 2000 és 3000 darabokkal.
Az Európában és Törökországban előállított Bluebird másik fontos pontja a környezettudatosság. Ezért tervezték a kirakós darabokat minimális mennyiségű kartonnal.
Hozzászólások