Ingyen 15 GB mobilnet vagy 100 perc beszélgetés

Ingyen 15 GB mobilnet vagy 100 perc beszélgetés

INGYENES
Telekom
Szolgáltatás
19
Irány az akció
Szeptember 30-ig aktiválástól számítva 10 napig felhasználható 15 GB mobilnet vagy 100 perc beszélgetést ad ingyen a Telekom bármilyen mobilszolgáltatással rendelkező ügyfelének az árvízhelyzetre való tekintettel.
Termék/promóció leírása
Nem árt tudni

10 ezer Ft felett ingyenes a kiszállítás

Ezek is érdekelhetnek

Hozzászólások

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned!

#19
Zso
egy hónapja
Erkölcsi fertő lett az oldal. Szép. :P (csak viccelgetek)
Utoljára módosítva: egy hónapja
😄 1
egy hónapja
Kösz srácok! Először nem akartam bepofátlankodni… de csak nyert a becsvágy nálam is :)
válasza erre:
egy hónapja
Szép találat! :D
válasza erre:
egy hónapja
Beszéld le nyugodtan, aztán éjfél előtt még kapcsold ki és be. :P
válasza erre:
egy hónapja
Köszi, működik. Nekem amiatt jött jól ez, mert tegnap kapcsoltam be, de véletlen a netet, mert figyelmetlen voltam és a "vagy" szón átfutottam, aktiválás után láttam, hogy csak a netet kaptam meg, amire nincs szükségem, mert havi 1GB-ot se szoktam használni, inkább a 100 perc kellett volna.

Első körben megpróbáltam a 15GB net mellé bekapcsolni a 100 percet, de azt nem engedte. Utána kikapcsoltam a 15GB netet, vártam, megnéztem Telekom alkalmazásban, hátha ott is be tudom kapcsolni, de nem ajánlotta már fel, így azt is SMS kóddal kapcsoltam be és meg is jelent fiókomban a 100 perc.

Egész pontosan így volt a folyamat:

+SOS100PERC

Tisztelt Ügyfelünk! A szolgàltatàst egy ezt kizàrò màsik szolgàltatàs miatt, vagy egy a szolgàltatàshoz szükséges de jelenleg nem aktìv szolgàltatàs miatt nem tudjuk bekapcsolni. Tovàbbi informàciò: 1414. Üdvözlettel: Telekom

-SOS15GB

Tisztelt Ügyfelünk! A(z) "SOS15GB" szolgàltatàst sikeresen kikapcsoltuk. Üdvözlettel: Telekom

+SOS100PERC

Tisztelt Ügyfelünk! A(z) "SOS100PERC" szolgàltatàst sikeresen bekapcsoltuk. Üdvözlettel: Telekom

A 10 napig érvényes, dìjmentes 100 perc egyenleget aktivàltuk, ami mostantòl minden belföldi alapdìjas mobil- és vezetékes szàm hìvàsàra felhasznàlhatò belföldön és az EU-ban. Üdvözlettel: Telekom
egy hónapja
Szívesen :)
Akinek még aktív annak kell először mínusszal küldeni majd plusszal. :)
#13
Barna
válasza erre:
egy hónapja
Küldd el a +al is!
válasza erre:
egy hónapja
Köszi, működik! 👍
Utoljára módosítva: egy hónapja
#11
Chris
válasza erre:
egy hónapja
Tényleg. Itt csak a +SOS15GB kódot kellett írni, és aktiválta újra.
Utoljára módosítva: egy hónapja
#10
Barna
egy hónapja
Tényleg működik 2. alkalommal is! Köszi!
👍 1
egy hónapja
Gyerekek. Aki Telekomos küldje el a -SOS15GB SMS kódot a 1414-re. Várjatok 4-5 percet és küldjétek el a +SOS15GB -t a 1414-re. 
Most még biztos működik. Október 9-ig fel lehet használni. Elméletileg még holnap is aktiválható, szóval lehet próbálkozni vele akkor is. De most 100 % működik. Lehet rájönnek a turpisságra és javítják, hogy csak egyszer lehessen használni...
A Telekom Appban ha aktív, ott nem lehet deaktiválni, de ez az sms módszer működik.
👍 1
😮 2
🙏 1
#8
Zso
válasza erre:
egy hónapja
Jó, hát gondolom most találta csak meg monsieur-blep, összkép szempontból azért nem mindegy. 🫠
válasza erre:
egy hónapja
Hát ezt így 25.-én, 2 nappal a lejárat után bemásolni.. köszönöm. 😂😂😂
😄 2
válasza erre:
egy hónapja
Vodafone tuti kártyához:
A szolgáltató a feltöltőkártyás ügyfelei számára is igyekszik segítséget nyújtani korlátlan, díjmentes beszélgetés biztosításával. Az ügyfelek szeptember 23. 12:00-ig szintén a 1270-es telefonszámra küldött SOSHIVAS SMS-kóddal tudják aktiválni a díjmentes hívás lehetőségét magyar normál díjas számokra. Az SMS-kód elküldését követően a díjmentes korlátlan beszélgetés vagy a keretbe foglalt 5 GB mobilinternet automatikusan aktiválódik az ügyfelek számára, további teendőjük nincs. Az ügyfelek mindkét lehetőséget újra aktiválhatják 3 nap leteltével, amennyiben erre szeptember 23. 12:00-át megelőzően kerül sor.

Flottásként nekem sem volt az appban sehol, az SMSre szintén ez a jelszavas válasz jött, úgyhogy már le is mondtam róla. Aztán tegnap egyszercsak megjelent az appban, mikor nem is ezt kerestem, úgyhogy érdemes nektek is ránézni újra! :)
❤️ 1
#4
Anonymous
válasza erre:
2 hónapja
Szia
Ez egy zárt üzleti flotta, és abban mezei tag vagyok semmi jelszót nem tudok.

Kár hogy a vodafon nem add semmit, van egy tuti a telefonomba amit pont ki akartam dobni.(csöves egy cég)
😢 1
válasza erre:
2 hónapja
Nem tudom segít-e, Facebookon, erre a problémára ezt a választ adta a Telekomos hozzászóló:

"Kedves xy! Ezt a visszajelzést akkor küldi a rendszerünk, hogy jelszóvédelem van beállítva a telefonszámodhoz. Ilyen esetben az SMS-ben meg kell adnod a szerződésedhez tartozó 5 számból álló jelszót is, pl. +SOS15GB 12345. Bízunk benne, hogy így sikerül beállítanod vagy a Telekom Appon keresztül. Amennyiben egyik módon sem sikerül, kérünk, hogy keress minket privát üzenetben, hogy a segítségedre lehessünk."
#2
Anonymous
válasza erre:
2 hónapja
Nálam ez jött vissza sms-re:
Tisztelt Ügyfelünk! A(z) "SOS15GB" szolgàltatàs beàllìtàsàhoz jelszò szükséges. Helyes formàtum: +kulcsszò(szòköz)jelszò. Üdvözlettel: Telekom

Jelszót nem fogom megkapni senkitől, ez van.
😢 1
2 hónapja
Flottás előfizetésnél sms-t küldjetek, nekem se neten, se az appban nem jött elő a lehetőség. SMSel aktíválódott!
🙏 4

Az oldalainkra beküldött információk csak tájékoztató jellegűek, melyek tartalmazhatnak téves információkat. Az esetleges hibákért, elírásokért az Ármegosztó nem felel.
A hozzászólások tartalmáért az oldal üzemeltetője nem vállal felelősséget.

Támogass minket!
Szeretnél hozzájárulni az Ármegosztó fenntartásához és fejlesztéséhez? Most megteheted! A támogatásod segítségével továbbra is biztosítani tudjuk az oldal zavartlalan működését és a reklámmentes akció megosztásokat. Csatlakozz hozzánk a Patreonon és működtessük együtt Magyarország egyetlen közösségi akciómegosztó oldalát!
Támogatom az oldalt!