Hát ez nagyon szomorú, és sajnálom srácok! Nekem jól a tapasztalataim az Euronics-szel, de tudom, hogy néha képesek félelmetesen bénázni. Ügyfélszolgálat viszont konstruktív szokott lenni.
Ádám, a helyedben tuti írnék nekik, hogy ez már ultra kínos, találjanak ki rá valamit, hogy normalizálják a helyzetet. Ideális esetben kaphatsz bizalompontot, persze lehet zsebre teheted, ha nem rendelsz tőlük többet 😅.
Szintén zenész. Zsinórban a harmadik rendelésemet törlik 2-3 hét után általában. (Sima akciók, nem is extra jó áron) Nagyon gyűlölöm őket, nem is értem hogy tud egy ilyen cég egyáltalán életben maradni egy Alza mellett, ahol ha 23:59-ig rendelsz, reggel 8-ra ott a cucc a boxban. És még 50-ből egy rendelést sem töröltek, pedig volt elárazott is jócskán.
Múlt hónapi akcióban sikerült az Euronicsban online vásárolni szavatossági idő szerint lejárt terméket venni!!
Felbontás után derült ki hogy a kapszulák nem jó minőségűek, kívánnak száradva!!!
Szóval vigyázni
1
Az oldalainkra beküldött információk csak tájékoztató jellegűek, melyek tartalmazhatnak téves információkat. Az esetleges hibákért, elírásokért az Ármegosztó nem felel. A hozzászólások tartalmáért az oldal üzemeltetője nem vállal felelősséget.
Támogass minket!
Szeretnél hozzájárulni az Ármegosztó fenntartásához és fejlesztéséhez? Most megteheted! A támogatásod segítségével továbbra is biztosítani tudjuk az oldal zavartlalan működését és a reklámmentes akció megosztásokat. Csatlakozz hozzánk a Patreonon és működtessük együtt Magyarország egyetlen közösségi akciómegosztó oldalát!