1
Köszönöm én is a megosztás, megkaptam én is ma a tv-t, egy 75-ös Samut majd harmad áron.
Nekem az európai online vitarendezési platformmal csak jó tapasztalatom van. Gyors, nagyjából 1 hét alatt lezárnak egy ügyet, és hiába ugyanúgy a Békéltető Testülethez továbbítják a panaszt, teljesen máshogy állnak hozzá. Legutóbb az itt linkelt decemberi Lenovo asztali pc-s vásárlásomat vittem hozzájuk, melyet nem küldött ki az emag, hibás árazásra hivatkozva. A Békéltető Testület végül nekem ítélt, az emag pedig kiküldte a gépet.
"Az eljáró tanács álláspontja szerint a vállalkozás téves árfeltüntetése – különösen akciós árazás esetén – egy átlagosan tájékozott fogyasztó számára jelen esetben nem volt egyértelműen észlelhető, így a vállalkozás erre történő hivatkozását az eljáró tanács nem tudta elfogadni.
Az eljáró tanács álláspontja szerint a vállalkozás kötve van a fogyasztó ajánlatát elfogadó nyilatkozatához, egyrészt mert a visszaigazoló sms-ében a megrendelésben szereplő vételárral azonos összeget igazolt vissza, valamint megadta a kiszállítás várható időpontjára vonatkozó tájékoztatást is a fogyasztó részére, másrészt a fogyasztó számára nem volt egyértelműen észlelhető a termék vételárának elírása, mivel egy átlagosan tájékozott fogyasztónak nem kell tisztában lennie a jogvita tárgyát képező készülék pontos vételárával, különösen akciós árazás esetén."
Sajnálom, hogy így gondolod és ilyen tapasztalataid vannak.
Nekem már sok "harcom" volt korábban ilyen olyan céggel, de csak is akkor ha igazságtalanságot éreztem, láttam a dologban.
Szerencsére elmondhatom azt, hogy ezidáig mind pozitívan zárult, még ha nem is kaptam meg a rendelt terméket/termékeket, valami kielégítő fájdalom díjat mindig kisajtoltam.
Kicsit talán már másabb a helyzet, mint anno amikor próbálkoztál, azért most már egy elégedetlen vevő feltudja hívni a figyelmet egyes üzletre és ezáltal negatív reklámot generálva, de nem a jó fajtából.
Még ha csak szűk berkekben is terjed el egy egy cég rossz híre, többet bukik a cég, mint amit egy egy ilyen megrendelt termékkel véleményem szerint.
Kívánom, hogy ha ne adj isten valami számodra nemtetsző dologba futsz bele, legyen erőd végigvinni, mert megéri.
Én nem szoktam idegeskedni ezeken, de amit tudok megteszek.
Épp a Discordon beszéltünk erről. Annyira megértem azt is, aki így gondolja, de én pl. hagynám, ha rendeltem volna. Se időm, se kedvem hozzá, viszont nem tartom jó döntésnek a sajátom.
Ha nem x hetente rendezne nagy elárazást az Euronics, akkor szerintem kevesebb embernél verné ki a biztit, vagy ha az ÁSZFjükben foglaltakat betartanák. Aki gerilla marketinget kiáll, annak viszont azt mondom, hogy ha direkt csinálnák, akkor lenne korrekt rendszerük a törlése is, de minden bizonnyal kézzel teszi Piroska, egyesével :). A saját ÁSZFje semmibevételéből azért az eMAG a koronázatlan király, aki képes odarendelni az ügyfelet a boltba, majd csak ott közli, hogy viccelt és törli a rendelést, ami semmi másról nem szól, minthogy "kushadj kisgyerek, itt én vagyok a jó isten és azt csinálok amit akarok!". És megteheti. Magyarországon a fogyasztóvédelem vicc, a GVH büntetések szintúgy, szóval amiben hihet a felhasználó az a boltvezető/ügyfélszolgálatos jóakarata. Szomorú ezt leírni, vagy kimondani, de én így gondolom, ezt tapasztalom. Eme tapasztalatok egy jó ideje másodkézből jönnek leginkább, én évekkel ezelőtt adtam fel, hogy bármit is intézzek ilyen ügyekben, mert annyira feleslegesnek bizonyult. Az asztalcsapkodás meg nem az én műfajom, úgyhogy marad a beletörődés és elengedés. Nem ideális, de az időm és a nyugalmam többet ér már számomra mint "győzni", vagy "igazságot tenni". Remélem minél kevesebb van "belőlem", mert én biztos nem tudok semmin változtatni. :)
(egyéni véleményem)
Azért azt már lehetne jogi útra terelni, számlát adott,elküldte, elfogadta a megrendelést,létrejött a szerződés...
Amíg fizikailag nincs a háznál a termék, addig csak reménykedni lehet. Az emag képes volt több alkalommal a futároktól visszahívni az elárazott cuccokat.
Én rendeltem egy tv-t, már kaptam róla számlát is meg csomagszámot is. Remélem ezek után meg is kapom
Számlát kaptam e-mailben és másik e-mailben jelezték, hogy átadták a futárcégnek. A futárcég oldala szerint még nem került hozzájuk, de kb. 20 perce jöttek az e-mailek. Kiváncsian várom, hogy küldik-e :).
Az előző elárazásból okulva úgy fest, hogy minél több rendelést adsz le annál nagyobb esélyed van, mert szerintem valaki kézzel törölgeti őket és 1-1 néha kimarad. Legalábbis Facebookon voltak szerencsések. Ilyen alapon mondjuk nem senki se feltételezheti az Euronicsről, hogy direkt csinálja :). Akkor legalább lenne bulk-rendelés törlés gombjuk. :)
Köszönöm a megosztást!!!
Nem sok reményt fűzök hozzá, hogy kiadják, de egy "Philips 4K UHD MiniLED Android Tv 65PML9506/12" rendelést leadtam :) .
szerk.:
Most jött a lemondás sajnos :( .
A link nem működik, de kizártnak tartom, hogy ezt készakarva csinálták volna.
Nem ez lehet a dologban? Frissebb cikket nem igazán találtam.
prohardver.huujenergiaszabalyozaskinyirhatja8k_teve.html
Az oldalainkra beküldött információk csak tájékoztató jellegűek, melyek tartalmazhatnak téves információkat. Az esetleges hibákért, elírásokért az Ármegosztó nem felel.
A hozzászólások tartalmáért az oldal üzemeltetője nem vállal felelősséget.